ایران مترجم

یک خبر خوب درباره سرطان پستان

هزاران زن مبتلا به سرطان پستان می‌توانند از قرص جدیدی که تأییدیه خدمات ملی سلامت بریتانیا (NHS) را دریافت کرده است، دو بار در روز استفاده کنند. این داروی جدید با نام آبماسیکلیب (Abemaciclib) قادر است احتمال بازگشت این سرطان پس از جراحی را تا بیش از 30 درصد کاهش دهد.
بهترین-دکتر-سرطان-سینه-در-ایران

اخبار

بهداشت و سلامت

گوناگون

 

به گزارش خبرآنلاین، حدود 4000 زن انگلیسی مبتلا به سرطان سینه می‌توانند از قرص جدیدی بهره‌مند شوند که خطر بازگشت این بیماری را کاهش می‌دهد. مؤسسه ملی تعالی سلامت و مراقبت (NICE) اعلام کرده که اکنون به زنان واجد شرایط، آبماسیکلیب ارائه می‌کند؛ این دارو خطر عود سرطان را پس از برداشت تومور کاهش می‌دهد.

بررسی‌ها نشان داد بیمارانی که دارو را در کنار هورمون‌درمانی مصرف کرده‌اند، در مقایسه با کسانی که صرفاً هورمون‌درمانی داشتند، بیش از 30 درصد شانس بهبود سرطان بعد از جراحی را داشتند.

دلیث مورگان، مدیر اجرایی موسسه خیریه سرطان پستان گفت: این فوق‌العاده است که هزاران زن مبتلا به سرطان پستان در مراحل اولیه، اکنون گزینه درمانی تازه‎‌ای در اختیار دارند که به کاهش خطر عود بیماری کمک زیادی می‌کند. ترس از بازگشت سرطان پستان یا گسترش آن به سایر اندام‌های بدن و ریسک عدم درمان آن می‌تواند برای بسیاری از زنان، اضطراب قابل توجهی ایجاد کند. درمان‌های مؤثر جدید مانند آبماسیکلیب که می‌تواند به زنان بیشتری کمک کند تا خطر عود بیماری را کاهش دهند، با استقبال زیادی مواجه است و این یک گام مهم در گزینه‌های دارویی موجود برای این گروه از بیماران به شمار می‌آید.

آبماسیکلیب همراه با هورمون‌درمانی پیشرفت چشمگیری در شیوه درمان است، زیرا امکان درمان هدفمند بلافاصله پس از جراحی، شانس درمان بیماری را افزایش و احتمال ابتلا به بیماری پیشرفته درمان‌ناپذیر را کاهش می‌دهد.

آبماسیکلیب با هدف قراردادن و مهار پروتئین‌های موجود در سلول‌های سرطانی، در راستای نابودی و مبارزه با سرطان می‌کوشد.

منبع: خبر آنلاین



از به روز ترین آموزش های ما در شبکه های اجتماعی بهرمند شوید



Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
در سایت تخصصی ایران مترجم،

ترجمه تخصصی

انواع محتواها نظیر

ترجمه متون تخصصی و مقالات علمی

، ترجمه تخصصی کتاب،

ترجمه مقاله

به صورت تخصصی، ترجمه تخصصی مقاله ISI،

ترجمه مقاله خبری

،

ترجمه زیرنویس فیلم

و فایل صوتی و تصویری، ترجمه تخصصی قراردادها و اسناد تجاری و وب سایت،

ترجمه متون تخصصی دانشگاهی

و دانشجویی از زبان انگلیسی به فارسی، فارسی به انگلیسی و سایر زبانها به صورت تخصصی و با گارانتی کیفیت، ترجمه می شود. وجه تمایز سایت ترجمه ایران مترجم با سایر سرویس ها “پیشتیبانی کامل و 24 ساعته”، “کیفیت بالا” و “قیمت پایین” است. در ایران مترجم تا رضایت از

ترجمه تخصصی محتوا

جلب نشود کار به اتمام نخواهد رسید، همچنین مترجمان می توانند با ثبت نام در ایران مترجم به جمع مترجمان متخصص ایران مترجم پیوسته و به صورت دورکاری درآمد میلیونی داشته باشند
0
نظر یا پیشنهادتو رو برامون کامنت کنx