ایران مترجم

قوانین ایران مترجم

قوانین و مقررات ایران مترجم

1- یک قرارداد زمانی میان کاربر و مرکز ترجمه ایران مترجم منعقد می‌شود که کاربر سفارش خود را در وب سایت ثبت و مبلغ سفارش را به یکی از دو شکل زیر پرداخت نماید.

  • پرداخت آنلاین از طریق درگاه اینترنتی

  • پرداخت از طریق واریز بانکی یا خودپرداز، در صورت استفاده از این روش پرداخت، کاربر موظف به ثبت فیش پرداختی در وب سایت است.

2- ایران مترجم ، هزینه ، کیفیت و زمان تحویل سفارش را به اطلاع کاربر میرساند.

3- زمان نهایی انجام سفارش در زمان پرداخت به کاربر اعلام خواهد گردید.

4- ایران مترجم در قبال عدم دسترسی منظم کاربر به وب سایت و عدم بررسی اعلان ها از سوی کاربر مسئولیتی نخواهد داشت.

5- ایران مترجم دسترسی مداوم و بی وقفه به وب سایت را متضمن نمی شود.

6- ایران مترجم می تواند طبق صلاحدید خود هر گونه قرارداد را با یک اعلان لغو نماید. این اعلان می تواند به صورت ایمیل، سیستم پیغام گذاری دارالترجمه، تلفن، فکس و … باشد. در صورتی که یک قرارداد از سوی دارالترجمه لغو گردد. دارالترجمه کل مبلغ آن سفارش را به کاربر باز خواهد گرداند.

7- گارانتی تضمین کیفیت به این معناست که شما باید بعد از تحویل سفارشات ترجمه خود, میتوانید تا 72 ساعت پس از تحویل گرفتن سفارش ترجمه خود , در صورت ناراضی بودن از کیفیت ترجمه تخصصی مد نظر,درخواست بازبینی و ویرایش رایگان متن خود را ارسال نمایید تا پس از بررسی های لازم توسط ویراستار , سفارش شما به رایگان بازبینی و ویرایش شود.

8- در صورتی که تحویل سفارش بیش از 48 ساعت به تاخیر بیافتد، ایران مترجم موظف به پرداخت خسارت می باشد.

9- ایران مترجم مسئولیتی در قبال عدم انجام تعهدات خود که در نتیجه مواردی خارج از اختیار دارالترجمه نظیر وقوع بلایای طبیعی، شرایط غیرعادی، قطعی کلی شبکه اینترنت و دیتا، خرابی در هاستینگ و … باشد، نخواهد داشت.

10- در صورتی که کاربر نسبت به کیفیت سفارش تحویلی اعتراض داشته باشد، این اعتراض توسط تیم سردبیری مرکز ترجمه مورد بررسی قرار می گیرد و در صورتی تایید تیم سردبیری نسبت به انجام مجدد سفارش و یا بازپرداخت هزینه سفارش به کاربر توافق می گردد. انجام هر گونه ویرایش پس از مدت زمان گارانتی، مستلزم پرداخت هزینه مربوطه خواهد بود که از طرف شرکت اعلام می گردد.

11- کلیه مترجمان، کارمندان و مدیران ایران مترجم ملزم به حفظ اطلاعات موجود در سفارش کاربر هستند. بدیهی است که مراجع قانونی با ارائه حکم دادگاه قادرند به این اطلاعات دسترسی داشته باشند.

12- تمام حقوق مادی و معنوی سفارش ترجمه شده متعلق به کاربر خواهد بود.

13- ایران مترجم در ارتباط با محتوای سفارش هیچ گونه بررسی انجام نمی دهد و کلیه مسئولیت های مرتبط با محتوای سفارش و ترجمه آن ها نظیر مغایرت با شعائر دینی، اخلاقی و عرفی جامعه، افشای اطلاعات محرمانه اشخاص حقیقی یا حقوقی و هرگونه مطلبی که ترجمه و نشر آن برخلاف قوانین نظام جمهوری اسلامی ایران باشد، به عهده کاربر است.

14- تمامی ارتباطات بین مشتری و مترجم از طریق سایت انجام می شود. مشتری حق ندارد هیچ گونه اطلاعات تماس (تلفن، ایمیل، سایت، …) را در اختیار مترجم قرار دهد. در صورت مشاهده حساب کاربری بدون اطلاع قبلی مسدود خواهد شد.

 

 

با تشکر ایران مترجم








دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

در سایت تخصصی ایران مترجم،

ترجمه تخصصی

انواع محتواها نظیر

ترجمه متون تخصصی و مقالات علمی

، ترجمه تخصصی کتاب،

ترجمه مقاله

به صورت تخصصی، ترجمه تخصصی مقاله ISI،

ترجمه مقاله خبری

،

ترجمه زیرنویس فیلم

و فایل صوتی و تصویری، ترجمه تخصصی قراردادها و اسناد تجاری و وب سایت،

ترجمه متون تخصصی دانشگاهی

و دانشجویی از زبان انگلیسی به فارسی، فارسی به انگلیسی و سایر زبانها به صورت تخصصی و با گارانتی کیفیت، ترجمه می شود. وجه تمایز سایت ترجمه ایران مترجم با سایر سرویس ها “پیشتیبانی کامل و 24 ساعته”، “کیفیت بالا” و “قیمت پایین” است. در ایران مترجم تا رضایت از

ترجمه تخصصی محتوا

جلب نشود کار به اتمام نخواهد رسید، همچنین مترجمان می توانند با ثبت نام در ایران مترجم به جمع مترجمان متخصص ایران مترجم پیوسته و به صورت دورکاری درآمد میلیونی داشته باشند